dinsdag 1 oktober 2013

Labeldoekje

Gewoon omdat ik er zin in had en er  al een tijdje eentje wilde maken. De stof met de voertuigen heb ik al eventjes liggen. Lijkt me ook heel stoer om een vlaggenlijntje mee te fabriceren.
Vanaf vandaag staat mijn hobby ingeschreven bij de Kamer van Koophandel omdat ik regelmatig vlaggenlijntjes in opdracht maak. Als je nieuwsgierig bent kun je eens een kijkje nemen op de Facebookpagina van Helemaal sTOF!
Het lijkt me, om dit te vieren, wel een leuk idee om dit labeldoekje weg te geven. Weten jullie iemand? Geef dan een reactie en een motivatie waarom jij dit doekje wilt krijgen of zelf wilt geven.


De achterkant is van grijze badstof


7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk labeldoekje, ik word er helemaal vrolijk van!
    Wil graag een kansje wagen om het te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe ook graag mee... een vriendin bevalt binnenkort van een jongetje, dus dat labeldoekje zou een ideaal presentje zijn...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het een superleuk labeldoekje vinden voor mijn pasgeboren zoontje Lou (11/09/2013). De sterretjes passen perfect in het geboortethema en de grijze kleur in zijn kamertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om meer mensen kennis te laten maken met je blog, heb ik je de Liebster Blog Award gegeven!
    Groeten Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi! Leuke dingen maak je , ik kende je blog nog niet, maar ga je volgen.
    Helaas heb ik het ballonrokje alleen in maatje 92, een keertje overgetekend van iemand. Maar misschien in een Knippie of zo?

    Groetjes Felisa
    iederedageendraadje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie allemaal voor het meedoen. Ik ga het labeldoekje weggeven aan Elke Nys. Haar motivatie vind ik lief omdat zij het ook weer cadeau wil doen aan haar vriendin. Elke, je mag je adresgegevens sturen naar antonissen14@ziggo.nl dan stuur ik het doekje naar je op.

    BeantwoordenVerwijderen